søndag 12. desember 2010

Kjør forsiktig!

Det er mange ulykker veiene om dagen. Ofte har de tragisk utfall.

Som dere kanskje har lagt merke til er jeg opptatt av trafikksikkerhet, derfor legger jeg ofte ut innlegg om nettopp dette. Jeg søkte litt på YouTube nå, og kom over denne videoen. Jeg vil advare om ekstremt sterke bilder, så ikke se den hvis du ikke er klar for det. Tårene rant nedover kinnene mine hele filmen gjennom, og frysningene ville heller ikke gi seg. Den er helt grusom, men mitt håp er at den vekker noen tanker hos deg. Noen tanker som får noen til å kjøre litt saktere glattisen, til å legge fra seg telefonen, til å bruke blinklys, til å holde avstand til bilene foran seg...
Jeg oppfordrer dere igjen - KJØR FORSIKTIG! Jeg har ingen å miste!

ADVARSEL: VELDIG STERKE BILDER, IKKE EGNET FOR BARN!


4 kommentarer:

  1. Mange ulykker ved/i Nordbytunellen.
    Hva er det som gjør alle ulykkene der?

    SvarSlett
  2. for høy fart og dårlig belysning. innmari lett å komme for nærme den såkalte fortauskanten som er der og da kan man lett skjene ut i det andre kjørefeltet. Folk kjører sinnsykt fort inni der noen ganger

    SvarSlett
  3. Her var det mange ulykker. Burde være forbudt med trailer og tog.

    SvarSlett
  4. Så grusomt! dette er virkelig en tankevekker. ting kan skje så utrolig fort! ble plutselig litt redd for å kjøre bil jeg. Fikk vondt i hjertet mitt nå!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!