tirsdag 14. desember 2010

Koden er knekt

Og dermed fant Milla ut at når man har "stor jente seng" kan man stå opp, selvom mamma sier at man skal prøve å sove... Jeg håpet på å få gjort litt husarbeid i dag, men når jeg la Milla for en liten stund siden, våknet Magnus, og når jeg nå gikk og la han igjen valgte Milla å stå opp.Jeg gleder meg til juletrepynting jeg! Selvom det i år blir plasttreet vårt fordi vi ikke kan ta oss råd til et ekte duftende juletre. Da er det like greit at vi ikke skal være hjemme på julaften! 
Tenk at det er allerede neste uke! Og hvor mange gaver har jeg i boks? To/tre. Nå må barna se å bli friske, sånn at jeg kan ta meg en gavehandletur!

Jeg hadde nettopp en koselig kalkulatortelefonsamtale med Milla:
"Hallo"
"Hei"
"Hvem er det jeg snakker med?"
"Milla"
"Har du det bra?"
"Ja"
"Hva gjør du da?"
"Leker"
"Med hva da?"
"Masse ting!"
Er du klar for jul? 
Kom gjerne med noen julegavetips!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!