fredag 24. desember 2010

og vi har pynta trær...

Da sitter jeg her i mørket og skriver. Jeg har gjort alt for å komme i julestemning, men så langt har det ikke fungert.. Tror det er luktesansen min (eller mangelen på den) som ødelegger, for uten lukten og smaken av jul kommer jeg liksom ikke helt inn i det...
Men som sagt sitter jeg nå i mørket. Noe av det peneste jeg vet i jula er når stua står mørk med et lysende juletre pent plassert i hjørnet, så nå kjenner jeg en liten følelse... er det...? kan det være...? det må vel være...? JULESTEMNING!
Magnus fikk seg nettopp et måltid (hvis jeg kan kalle det det?) og jeg lå og kilte han på hodet for å holde han våken (noe som virket helt mot sin hensikt, da han virkelig er glad i kosing). Plutselig stoppet hånden min opp ved noe i bakhodet hans. Hva var det? tenkte jeg for meg selv. Jeg lette litt rundt der, og fant den snart igjen. En klump? En liten prikk... Joda, det var som jeg ante. For hva er vel en uke uten sykdom? Uoppnåelig ;) Haha! Vannkoppene er i hus igjen :)
Så jeg sier som rødnissemammaen "Neinei! Jaja...".
Kanskje jeg titter innom i morgen, men for sikkerhets skyld har jeg lyst til å ønske dere en fantastisk jul! Det betyr masse for meg at dere titter innom her innimellom, og jeg bryr meg ikke om dere er to eller hundre, det er bare hyggelig at noen vil lese det jeg skriver :) Jeg setter så stor pris på dere <3 Ha en flott feiring, kos dere med god mat, hyggelig selskap og kanskje noen pakker under treet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!