onsdag 15. desember 2010

Vasking, rydding og tur?

Som dere kanskje skjønner utifra de to siste innleggene har jeg nå startet som forhandler for Perfect Home og Sjarmtrollparty, i tillegg til Tupperware. Jeg gleder meg så masse til å komme ordentlig igang og til å få demovarene mine (som trolig dukker opp i slutten av denne uka). I romjula skal jeg ha mitt første P.H. party og jeg har allerede flere på liste som ønsker party fra både Perfect Home og Sjarmtrollparty :) Så jeg kommer nok ikke til å mase så mye på dere angående dette her framover, men vil nok dele tilbud/kampanjer osv. med dere. Også håper jeg dere tar kontakt med meg hvis dere vil ha et party selv :)

Jeg har et lite håp om at det er siste dagen til Milla hjemme i dag, og at hun kan få noen fine dager i barnehagen før jul. Jeg savner voksenkontakt og frihet til å bevege meg litt utenfor huset når jeg må være hjemme det meste av tiden, og søvn hadde også vært deilig å få litt av snart... I dag har jeg litt mer ståpå vilje, så jeg tenkte å få til litt husvask og rydding før kjæresten kommer hjem. Kanskje han blir litt glad da? Det er utrolig hvor fort det blir rotete her! Vi kunne sikkert vært flinkere til å få Milla til å sitte ved bordet når hun spiser, rydde opp etter leking osv., men av en eller annen grunn gjør vi ikke dette mye nok. Latskap?
Det er fiint vær i dag, kanskje jeg kunne tatt med barna ut en tur? Det hadde vært deilig! Vi får se :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!