mandag 17. januar 2011

Dagen, barna og barten

Nå sitter jeg her i sofaen igjen og ser på de fine barna mine. Milla sitter i stolen sin og gjesper med den største Nugattibarten noensinne, mens Magnus for et lite sekund siden prøvde å spise opp morgenkåpa til Milla og nå har begitt seg videre på nye tokt. I skrivende stund ligger han halvveis under sofaen. Han reiser seg ofte med rumpa i været og prøver fælt å sparke fra med bena, men når armene ikke samarbeider går det ikke framover gitt. Noen ganger legger han seg på siden, og det ser ut til at han prøver å sette seg opp, men det er nok en stund til han klarer det også.
Jeg kan med stolthet si at selvom jeg har hatt begge barna hjemme i dag har jeg ikke hatt et eneste anfall! Vi har vært en tur hos legen og har nettopp kommet hjem med en ny leveranse av Tupperwarevarer :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!