lørdag 8. januar 2011

En kosedag med de beste

I dag har vi hatt kosedag hjemme sammen med barna. Jeg klarte å få tatt klesvask/tørk, oppvask, sortering av leker, nedplukking av (en del) julepynt, vasking av bad og litt bretting av klær. Er litt lettere med en gang mannen min er i hus igjen :) Vi fikk hyggelig besøk av "farmor" og "farfar" og dro ut på aketur. Det var kjempegøy for både stor og liten, og nå sitter Martin og jeg i sofaen og inntar litt sprudlevann. Det er da lørdag! ;)
Jeg har også sendt inn min første bestilling til Perfect Home og en bestilling til Tupperware i dag. Jeg er faktisk litt imponert over meg selv med resultatet på PH bestillingen hvis jeg får si det selv.
Det blir maange parties framover! Neste uke er jeg allerede opptatt mandag, tirsdag, torsdag og søndag (hvis jeg husker riktig), og det er såå gøy!
Ha en fin lørdagskveld!!

1 kommentar:

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!