mandag 10. januar 2011

En koselig Tupperwarekveld

Da er jeg hjemme etter nok et homeparty, og jeg har igjen kost meg gløgg i hjel. I kveld var jeg hos Hanne-Ma og viste fram Tupperware. Det blir så lenge mellom hver gang man ser venninnene sine etter at man er ferdig på skolen, men praten gikk like lett som før mellom oss og det var innmari hyggelig å få litt tid sammen igjen. Det er første gang jeg har vært hos henne etter at hun og Jørgen giftet seg, og de hadde det såå fint i leiligheten sin! Ble imponert da jeg hørte at Jørgen selv hadde pusset opp badet (jeg ser han nemlig mer for meg bak pianoet enn med en hammer i hånden), og elsket de fine bryllupsbildene på veggene. Et nakenbilde fra utdrikningslaget til Jørgen var også utrolig festlig!

Partyet gikk i mine øyne helt flott, både presentasjonen (selvom jeg fortsatt er litt nervøs, skravler for mye og ikke klarte å formulere meg helt i kveld), stemningen og salget. Jeg booket enda et party i januar, noe jeg egentlig hadde bestemt meg for å ikke gjøre - FY HANNE! - fordi jeg gjerne vil ha litt tid til kjæresten min noen kvelder også. Men vi trenger tross alt pengene (også er det jo SÅÅ gøy!).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!