tirsdag 4. januar 2011

En rolig morgen og handletur

Vi somlet litt hjemme før barnehagelevering i dag. Etter levering dro Magnus og jeg en tur på butikken og handlet. Jeg vil bare rose min yndlingsbutikk litt. Kiwi har en garanti som ser slik ut:
Det gjorde at jeg fikk en pakke med Sætre Mokkakaker gratis i dag :) Var superfornøyd jeg, og gikk ut med følelsen av å være kriminell lottovinner!
Jeg var også fornøyd med (tro det eller ei) at bleieprisene nå er tilbake til det normale. For det vil si at hamstringen min ikke var så dum :) Bleiepakkene jeg betalte kr 4,90,- for koster nå mellom kr 27,- og kr 49,-! Hihi! Jeg har vel omtrent et (om ikke to) års forbruk i boden vår nå.

Vil bare dele med dere Milla og Magnus sine søte lyder og ord fra i dag morges:

Milla: Væssågo! To! Væssågo! To! Væssågo! To! Væssågo! To! (hun oppdaget at det rimte) 
Magnus: WiiiiWææææ! Piiiiiip! 
Milla: Ikke gjø det! Ikke gjø det! Væssågo! Mmmm... Mamma sin der og Milla sin... deen... Milla sin alle sammen.. Det er mamma sin... Milla en til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!