lørdag 15. januar 2011

Familiedag

I dag har vi hatt en etterlengtet familiedag. Vi startet dagen med gløgg, nystekte rundstykker og barnetvtitting. Jeg fikk sendt inn denne ukens bestillinger og pakket ut en del varer i bilen før vi rettet nesen mot Østfold. På veien stoppet vi innom en som hadde bestilt den fine Carte Postale magnetrammen som er på tilbud til 199,- nå. Ja, det var ment som et hint ;)
Etter det dro vi videre til Tomter. Der koste vi oss i noen timer sammen med Teo og Monica, med god lunsj, koselig selskap, et lite bad og masse leking. Vi ble nok alle litt småtrøtte etterhvert, så vi fant ut at det var på tide å dra hjemover igjen. I kveld har vi kost oss med pasta, kjøttsaus og hvitløksbrød - nam! Men Milla har av en eller annen grunn ikke vært så interessert i mat i dag... Hmm... Hun får i hvertfall ikke lov til å bli syk igjen nå! :)
I morgen tror jeg det blir en tur på Østfoldbadet, i hvertfall for Milla og meg. Jeg gleder meg!
God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!