tirsdag 25. januar 2011

helteNils!

Jeg har hatt besøk av Ellen Beate i noen timer. Vi har sittet og skravlet om alt og ingenting, slik som jenter flest ;o) Var veldig koselig å få litt ordentlig tid sammen igjen, for det var leenge siden sist!
Besøket endte dog i en fin treningsøkt, hvor både lattermuskler, armer og ben fikk kjørt seg litt. Ellen Beate hadde nemlig fått det for seg at siden oppkjørselen vår var strødd, var det jo enkelt å komme seg opp derfra, og dermed parkerte hun bilen med snuten opp og tenkte ikke noe videre over den saken. Etter at vi sa hadet og jeg hadde tatt slukkerunden i huset ringer plutselig Ellen Beate meg. "Ehm... Jeg kommer meg ikke opp bakken jeg....". Jeg med min store tro på mine muskler sier "Jeg skal hjelpe deg!", kaster på meg yttertøyet og er klar for en fight (har jeg nevnt at jeg elsker utfordringer?)!
Etter mye om og men, med både Ellen Beate og meg både foran rattet og bak bilen finner vi ut at noe nytt må til. Jeg foreslår Martin, men Ellen Beate hadde masse gode ideer, så vi valgte å teste med papp under dekkene. Idét vi plasserer ut pappen dukker plutselig en herremann i onepiece opp - naboNils! Han kommer med en pose salt under den ene armen, masse kunnskap i hodet og tar styringen (bokstavelig talt). Etter et par minutter sto bilen til Ellen Beate forfjamset på toppen av bakken og skjønte ikke hvordan vi overvant dens ønsker om å overnatte hos oss i natt.
Tusen takk naboNils! Heretter kalt helteNils!

3 kommentarer:

  1. Hahaha...nå lo jeg godt! :D jeg skulle vært der å hjulpet til med mine supermuskler! evt vært der å ledd med dere! :D jaa!

    SvarSlett
  2. Hi hi hi

    Så bra :) HelteNils faktisk...... i Onepice.... Jeg lo så jeg ristet da han kom inn igjen :O) og spurte om hva dere sa når han gikk i onepicen.. Ikke no var svaret.... Bare hyggelig og hjelpe til da... Kos dere masse på lunsj i dag.
    Og takk igjen for tavlen. Den var kjempe fin....

    SvarSlett
  3. typisk at ting skjer når jeg er hos deg Hanne.. var jo ikke første gang Nils måtte hjelpe meg, og er nok ikke siste:) la ikke så god merke til onepice fktrisk.. var så flav at jeg bare så bakken! men der la jeg merke til lekre tresko uten sokker:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!