torsdag 6. januar 2011

Jenta med webcamera

Milla har vært syk i noen dager, og siden vi bare er hjemme har jeg ikke så mye spennende å dele med dere. Noen grimaser kan dere alltids få ;)  Aaaner ikke hvem hun har lært dette av.......

Milla koser seg fælt med at jeg har fått webcamera, og det får jeg gleden av å være vitne til. Hun hopper opp og ned og ser seg selv bevege seg saktere på skjermen, gjemmer seg og gjør grimaser.
Hun har ikke feber lenger, så i morgen håper jeg det blir en liten tur i barnehagen igjen. Siden det har vært så mye sykdom her har hun ikke vært der mange dagene totalt, så jeg føler fortsatt at vi er "nye" der. Blir deilig når rutinene kommer litt mer på plass igjen :)

Jeg sitter med min første bestilling til Perfect Home i dag, og hvis du har lyst å bestille noe så er det bare å si fra! Katalogen finner du her. Det er også mange fine tilbud nå i januar. Jeg regner med at jeg sender bestillingen i morgen.

Snart skal jeg avgårde på Tupperware party, det tror jeg blir moro! Gleder meg :)

Ha en flott kveld tittere!

1 kommentar:

  1. Næmmmmmen, det må vel være fra nærmeste familie hun har sånne fakter fra, vel - hihihiiii ;D Godt å se at hun snart er frisk igjen! Tanteklem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!