mandag 17. januar 2011

Kresen eller syk?

Jeg sitter i sofaen og prøver å tolke Milla sine signaler. I helgen har hun vært veldig selektiv på hva hun vil spise, og hun sitter nå i stolen sin og nekter å spise knekkebrødet sitt. Det er så vanskelig å vite om hun er syk, eller om hun bare begynner å bli litt kresen. Snart skal jeg prøve å gi henne noe annet for å dobbeltsjekke.
Hun spør om jeg kan mate henne innimellom, så det kan nok være litt sjalusi inni bildet, for nå har nemlig lillebror begynt å få flere måltider med fast føde hver dag.
Note to self - ikke gi henne alt hun ber om å få drikke på morgenen før frokost. I dag har noen slurker vann, et glass juice og masse melk gått ned på høykant før vi rakk å sette oss med maten, tror nok det kan være noe av årsaken.
Akkurat nå har jeg funnet ut en måte å få i henne litt mat. Jeg har nemlig slått på barnetv og hvis jeg sier at jeg slår av/pauser hvis hun ikke tar en bit, så gir hun meg viljen min :) Kanskje ikke helt etter boka, men bedre enn å sende henne i barnehagen med bare væske i magen!

I dag står legetime, henting av Tupperwarevarer og et stort Perfect Home party på planen. Partyet har jeg gledet meg til lenge og jeg håper gjestene er like gira som meg.

Dette innlegget ble skrevet på Martins iPad. Som noen vet er jeg ikke særlig glad i touchskjermer, og dette har bekreftet mine tanker om at det bare er tungvint. Skjønner ikke all fuzzen om det jeg, men hver sine gleder!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!