lørdag 15. januar 2011

Mammablogg awards 2010

Min gode venninne Monica har blitt nominert til Årets morsomste mammablogg 2010 på foreldremanualen.no. Hun fortjener virkelig denne prisen, så jeg foreslår at dere tar en titt innom bloggen hennes og hvis dere er enige med meg går dere inn på denne siden og stemmer på henne :) Dette er en av de eneste bloggene jeg følger og det er ikke uten grunn at Magnus mener hun er Tante Morsom.

En annen fin blogg, Lykkemamma, er nominert i kategorien Årets mest inspirerende mammablogg 2010. Marlen som skriver denne bloggen er en venninne av Monica som jeg nettopp møtte på et Perfect Home party. Hennes blogg er utrolig koselig og hun har også en supersøt nettbutikk som dere finner her.

Gratulerer begge to - dere fortjener det!

2 kommentarer:

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!