onsdag 26. januar 2011

Milla fryser

I dag er det kaldt ute! Milla er kald inne også. Jeg oppdaget plutselig at jenta, som tuslet rundt i ullundertøysgenser og bleie, ristet i hele kroppen. Da hun fikk på seg sokker og ullstilongs så ikke dette ut til å hjelpe litt engang. Etter at enda et lag med ull/strikkede klær ikke gjorde susen fant jeg ut at "her måtte større styrker til". Hun ble derfor pakket inn i et stort ullpledd, fikk en kopp med varm te med masse honning i og omsider så det ut til at varmen krøp seg inn i den lille jenta mi. Skal sies at hun ikke ville drikke teen, men koppen hadde nok litt virkning likevel. 
Nå skal vi komme oss i barnehagen, for i dag har jeg litt av hvert å styre med. Jeg får lunsjbesøk av barselgruppa med flere og vi skal titte litt på partyvarene mine, så jeg må jo få stilt ut alt :o) Også skal jeg på Perfect Home party til en vertinne i Oslo som jeg ikke har møtt før! Spent!
Ha en fin dag dere og!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!