søndag 9. januar 2011

Milla-tid

Vi har hatt enda en dag hjemme, og godt var det for i natt sov vi ikke akkurat mye! Man kan vel si det slik at jeg angrer bittert på at jeg tok meg friheten til å drikke champagne i går kveld, for Magnus skulle væffal ikke ha flaske i natt! Etter mye sulling, dulling, synging, stryking og grining bestemte jeg meg for at det ikke var noen vits å prøve å sove, det ville være mye bedre å sette seg i stua og innstille seg på at natta kommer når Magnus er klar.
Klokken ble fort 2, og endelig ville Magnus sove, men hvem var nå lysvåken? Jo, det var meg! Jeg fikk tilslutt sove, men i fire/fem tiden var det fullt kjør igjen. Halvannen time gikk igjen før jeg fikk sove, og når Magnus bestemte seg for at det var morgen noen timer etter det igjen, var det ikke snakk om at jeg var klar for det. Heldigvis tok Martin seg av det, og jeg fikk sove ut litt i morgentimene.
I dag har jeg forsøkt å ha fullt fokus på Milla (selvfølgelig har Magnus fått oppmerksomhet han også, men det er godt med litt enetid alene med hver av dem til tider). Vi har malt i omtrent tre minutter før Milla gikk lei, bygget duploklosser til hun ville rydde opp og rive i filler alt vi hadde bygget, perlet, danset, akt og lekt ute, vært på besøk hos naboen vår, badet og fått besøk av "bestemor".
Thea (nabojenta) inviterte Milla inn for å leke, og da ble to mødre sittende å skravle i et par timer samtidig. Jeg glemte tid og sted helt, og kom plutselig på at jeg ikke hadde sagt ifra til Martin hvor vi var, men siden jeg ikke hørte noe regnet jeg med at det gikk fint. Både Milla og jeg koste oss masse, selvom jeg tror Thea ble litt oppgitt over Millas barnslighet til tider :o)
Etter et bad dukket plutselig "bestemor" opp på en liten snarvisitt og plutselig var kvelden her og barna i seng.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!