torsdag 27. januar 2011

Namnet mitt!

Milla mener visstnok at bokstaven hennes er hennes, og at selvom farmor og pappa og flere andre i familien hennes har den forbokstaven er den bare hennes! Hun mener visst også at jeg ikke får lov til å trykke på den på pcen nettopp av denne grunn.
"Namnet mitt!!! Du skriver namnet mitt!" roper Milla og kaster seg over tastaturet.
"Vil du skrive?" spør jeg, og Milla sier "Namnet mitt!"
"Hvordan skriver du navnet ditt da?"
Milla peker på M og spør om hun kan trykke. "Ja" sier jeg.
"Også mamma sin" sier hun og peker på N. "Nei, dét er bokstaven til mamma" svarer jeg og peker på H.
"Hvor er mamma sin bokstav" spør jeg like etter og hun har skjønt det.
Så begynner hun å spørre selv "Hvor er bestemor sin?" "Hvor er bestefar sin?" og så videre.
Dette ble resultatet, se gjerne etter om du finner din bokstav ;o)

mnnhhyhhhyyyyyyyyyyymm nnnnhøaaaaazaaaa7,m


2 kommentarer:

  1. Hehe, en viktig fase i livet hun Milla er igjennom nå!
    Men nei, min bokstav var der nok ikke! :)

    SvarSlett
  2. Regner med at den ene M'en står for MONICA!! ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!