tirsdag 25. januar 2011

Også var det gjort...

Jeg merker at webcamera og mikrofon var litt avhengighetsskapende for en jente som savner å utøve det hun elsker mest, nemlig musikk. Derfor legger jeg ut en sang i dag også..
Til alle mine hypermusikalske venner - jeg vet det ikke er perfekt, og jeg sang til og med feil tekst noen ganger i går, men det er bare litt stueklimpring ;o)
Jeg hadde helt angst etter å ha lagt ut videoen i går, men etter alle de koselige kommentarene klarte jeg ikke å holde meg unna i dag heller! Gøy å kunne opptre for et "publikum" igjen.
Jeg fikk behov for å stæsje meg opp i dag, for plutselig må jeg jo se grei ut også når jeg blogger...
Jeg spiller ikke selv nå, bare så det er sagt!
video
Nå skal jeg prøve å komme igang! I morgen skal jeg ha lunsj her med barselgruppa og noen andre venninner, og da bør jo gjerne huset være litt fint :o)

PS: Har dere hørt det?? Det er VÅR! Jeg hørte nemlig fuglekvitter i dag morges!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!