mandag 31. januar 2011

Pssst!

Skal jeg fortelle dere en hemmelighet?
Vil dere vite det?
Helt sikkert?!
...
Jeg har laget en egen bloggshop!!
Eller rettere sagt - jeg jobber med saken :o)
Så lenge klarte jeg å holde dét hemmelig liksom... Jaja!
Ta deg gjerne en titt på hvordan den ser ut foreløpig! Siden finner du her.
Jeg trenger hjelp med å finne et fint navn til den - har dere noen forslag? Kom gjerne med litt konstruktiv kritikk også!
Forhåpentligvis så kan jeg etterhvert selge både Tupperware, Sjarmtrollparty og Perfect Home varer fra bloggshopen, men jeg venter fortsatt på noen tillatelser, så vi får se hva det blir til!
Wish me luck!

2 kommentarer:

  1. Lykke til, veeeldig spennandes :D
    Får jo kanskje lese om andre sine erfaringa med varene og! (Noke man som oftast ikkje får i vanlige nettbutikka)

    SvarSlett
  2. Takk :) Ja, jeg håper det! Regner ikke med at det blir supermye salg fra siden, men da får jeg i hvertfall sjansen til å legge ut bilder og tilbud uten å mase så mye her :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!