onsdag 19. januar 2011

Sjukehuset

I dag morges oppdaget jeg at Milla ikke var frisk, og jeg må innrømme at jeg ble litt nervøs. "Hva vil enda en hel dag hjemme med barna gjøre med min allerede så skjøre helse?" tenkte jeg. Men dagen har faktisk gått over all forventning! Det er ikke det at vi har gjort så mye, men vi har i hvertfall bare kost oss og kranglet minimalt. Jeg har forsøkt å ha den riktige innstillingen, og jeg tror dette har bidratt til at det har fungert.

I sta satt jeg ved siden av Milla i sofaen og lekte med iPaden ("iPaden min" kaller Milla den). Vi spilte Angry Birds og det var mamma sin tur.
"Jeg klarer det ikke jeg" sier jeg og later som jeg er oppgitt.
"Joda!" sier Milla og legger armen sin rundt meg "Jeg passer på deg".
Jeg flirer og ser bort på henne.
"Jeg er bestevennen din" sier hun så, og jeg må innrømme at jeg nesten fikk tårer i øynene. Hvem har lært henne det ordet?
Når pappa kom hjem sa hun at han også var bestevennen hennes, og sa at "Alle sammen venner".
Søteste jenta i hele verden! Og tenk at hun er min!

Forøvrig har Magnus igjen satt fart på gulvet, og i dag klarte han bevisst å komme seg framover igjen. Nå er det spennende å se om han husker det i morgen også :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!