fredag 21. januar 2011

Smelter

Milla er så søt om dagen. Jeg tror jenteturen vår på søndag har hjulpet mye på forholdet vårt, for vi trengte sårt litt alenetid sammen. Hun har bare vært i barnehagen én dag denne uken på grunn av sykdom, og jeg var veldig redd for hvordan det skulle gå, men hun har (stort sett) vært en engel!
Nå satt vi nettopp sammen i sofaen og hun tok på meg hetten på genseren min. Jeg latet som jeg ble lei meg og fikk umiddelbart en arm rundt skulderen.
"Milla bestevennen din" sa hun og strøk meg på ryggen. Når jeg ikke svarte med en gang sa hun "Pappa kommer snart mamma".
Snakk om å smelte mammas hjerte <3
Blogglisten

1 kommentar:

  1. Hun har nok lært noe hjemme av mamman og pappan om å ta vare på hverandre. Så koselig.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!