søndag 30. januar 2011

Stillheten senker seg

Det har vært litt stille fra meg i et par dager. Jeg startet på et innlegg forrige dagen, men klarte ikke å fullføre det. Dere kan få lese starten her, så skal jeg forklare litt om hvorfor det stoppet nettopp her etterpå.

I går var jeg ute på nok en demo, og det var som vanlig innmari koselig. Denne gangen var det et kombinert Tupperware og Perfect Home party, et party som ble avlyst/"pålyst"/avlyst og så "pålyst" igjen :o) Jeg synes det er helt utrolig at vertinnen fikk tid til å lage istand så god servering med hjemmebakt (nyydelig) kake og masse annet. Jeg var kjempeglad for at hun bestemte seg for å ha party!
Fordi det var et kombinert party hadde jeg bestemt meg for å kutte ned veldig på demonstrasjonen min, men det ble jaggu meg en grundig demonstrasjon av begge delene likevel, fordi jentene lurte på og snakket mye om produktene i mellom. En av gjestene hadde mye erfaring med Tupperware fra før, og siden jeg er ganske så ny i gamet synes jeg det var kjempefint å høre hennes erfaringer med produktene og lærte veldig mye i løpet av kvelden!
Presentasjonen gikk fint, selvom vi alle etterhvert begynte å titte skeptisk på klokken.

Her stoppet jeg opp, og klarte ikke å skrive mer. Grunnen til det er at jeg gikk på en aldri så liten smell denne kvelden. Jeg kjente det da jeg var hos vertinnen og pakket ned varene mine, at noe i kroppen min slo seg vrang. Mest av alt ville jeg krølle meg sammen under dyna mi og la tårene renne, men siden jeg var ute blant folk klarte jeg å samle meg, og tvang kroppen min til å ta seg sammen og få meg hjem. Dette tror jeg gjorde saken enda verre.
Når jeg kom hjem måtte jeg manne meg opp for å gå inn døra, fordi jeg visste vi hadde besøk, og jeg ikke hadde lyst å knekke sammen der foran Monica (selvom jeg selvfølgelig visste at hun ville taklet det og skjønt det). Derfor tok jeg meg igjen sammen, ruslet inn døra og fikk til min overraskelse se at både Martin og Monica hadde sovnet på hver sin sofa. Jeg tok det som et tegn på at jeg kunne gå å legge meg jeg og.
Halve natten lå jeg og gråt, resten ble tilbrakt med en våken Magnus. Dagen etter tvang jeg meg selv til å stå opp, men tårene trillet enda. Alt var en utfordring, å stå opp, å kle på meg, å bytte bleier, å kle på barna og å lage mat. Jeg klarte ikke å manne meg opp til å levere Milla i  barnehagen før klokken var over elleve, og jeg gråt hele veien hjem igjen også.
Var jeg lei meg? Nei, egentlig ikke, men noe var helt riv ruskende galt inni meg, jeg hadde vondt og tårene bare styrte seg selv. Det ble etterhvert bedre utover dagen, men i går kjente jeg at det var i ferd med å skje enda en gang.
Hvorfor jeg nå har begynt å få en ny type reaksjon i kroppen min vet jeg ikke, men på mandag skal jeg til legen igjen, og da skal jeg få han til å ta flere tester enn planlagt. Sånn her kan det i hvertfall ikke fortsette!

Utenom det jeg har skrevet om her har vi hatt det fint de siste dagene. I går morges fikk vi besøk av Edvin som skulle på visning i nærområdet, og det var som vanlig kjempehyggelig å se han. Hvorfor det er et halvt år siden sist vi så hverandre må du ikke spørre om, men vi skal ikke vente like lenge til neste gang.
Milla tilbrakte dagen hos foreldrene mine og på besøk hos oldemor Ingebjørg. Vi ble også invitert på middag hos dem på ettermiddagen, og koste oss der alle sammen i et par timer. På kvelden fikk vi besøk av Edvin og Line for å se film sammen. En spontan browniekake ble bakt, og den sitter jeg og knasker på as we speak :o) Nam!

Ellers driver jeg og jobber med noe om dagen, som jeg kanskje deler med dere snart... Vi får se ;o)
Og nei, det er ikke en sang...

5 kommentarer:

  1. Nå ble jeg veldig spent snuppa. Gleder meg til å se :)

    Får håpe formen din kommer seg snart. Jeg får så vondt av deg :(

    Glad i deg. Stor klem

    SvarSlett
  2. Takk snuppa mi!
    Veldig glad i deg og :)

    SvarSlett
  3. Jeg gleder meg til å se hva du holder på med :)

    Krysser fingre og tær for at legen finner ut hva som gir disse reaksjonene, skjønner godt at det ikke er noe særlig å ha det sånn :(

    SvarSlett
  4. Jeg tror jeg har blitt en liten fan av bloggen din jeg og. Du er veldig flink til å skrive. Bli bra igjen:) Hilsen Razz

    SvarSlett
  5. Tusen takk Tonje :) Vi satser på at legen har noen fornuftige tester jeg kan ta!

    Og Rasmus - tusen takk!! Kjempekoselig å høre :) Håper du koser deg i varmen! Så det kule bartenderbildet - har du fått deg jobb?

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!