fredag 11. februar 2011

Bakpå

I dag måtte jeg ta en dag bakpå etter mange dager med fullt kjør. Derfor har Magnus og jeg vært alene hjemme og gjort bortimot ingenting.
Fra tirsdag til torsdag har jeg nemlig klart å gjøre alt dette: Ha et sjarmtrollparty med en barselgruppe, vært på Tupperware salgsmøte, vært hos legen, besøkt farmor, vært på barselgruppelunsj, hatt foreldremøte med barnehagen (og meldt meg inn i FAU), vært på IKEA med Silje og hatt Mary Kay party!
Puhh.. Kanskje ikke rart jeg trengte en liten "time out".
Jeg har fått gått gjennom og sortert varer, ryddet litt, startet med et nytt IKEA prosjekt (montering av sorteringsbøtter til avfall) og gitt opp det samme prosjektet, tatt ut og satt inn oppvask... Så noe fornuftig har jeg jo gjort i tillegg til en del sofasliting.
Nå har vi derimot fått hyggelig besøk av Rasmus og en venninne. De har vært i Miami og blitt stygge og brune (neida, ikke et lite hint av misunnelse engang). Vi gikk tur til barnehagen og Milla fikk ake hele veien hjem. Det var nok godt for alle å komme seg ut litt. Magnus trivdes godt i bæresele på magen til Rasmus! Det er nemlig ikke så greit å dytte vogn i dette snøkaoset!
Nå har de andre dratt en tur på butikken, og jeg har det nesten helt stille i huset. Det er deilig det! Jeg mener ikke at jeg ikke trives med mennesker rundt meg, for jeg gleder meg til å ha besøk i kveld også, men stillhet er noe man lærer seg å verdsette når man blir forelder!

PS: Magnus har begynt å krabbe!! Ikke helt stødig enda, men han beveger seg sakte framover med både armer og benstolt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!