fredag 18. februar 2011

Colakork

Jeg kom plutselig til å tenke på noe og fant ut at jeg må lage en bitteliten "visste du at" om meg selv.
Visste du at jeg gikk rundt med en colakork i håret på videregående? Ikke som jeg tok av og på hver dag, men som jeg hadde flettet inn i selve håret mitt! Jeg lurer på om det kan ha vært så lenge som ett år, men jeg husker ikke helt. Det festlige er at jeg aldri har vært noe særlig glad i cola eller brus generelt, men Martin var helt avhengig, og jeg samlet på korkene. Hvordan jeg kom på idéen om å feste den i håret, må dere ikke spørre meg om!
En liten utfordring til dere: Hva sto det i colakorken?

3 kommentarer:

  1. Hehe, så gøy. Man gjør mye rart. Kjempeflott blogg. God helg, klem fra Kine!

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Så koselig kommentar å få :) God helg til deg også!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!