tirsdag 8. februar 2011

Dagens inspirasjon - Mychael Danna

Jeg har nettopp kommet hjem fra salgsmøte på Tupperware. Det er alltid like spennende å se hva slags sprell de finner på og det er aldri noe å si på stemningen der! Det er bare å si fra hvis du kunne tenke deg å være med på et møte som gjest en gang! I dag fikk vi kake <3 Kanskje du til og med kunne tenke deg å prøve deg som konsulent? Hvis du vil ha mer informasjon kan du gjerne sende meg en e-post: herixta@online.no.




Denne sangen hørte jeg på hele veien fram og tilbake til Vestby i dag. Tar omtrent tjue minutter hver vei, så det sier vel litt om hvor mye jeg liker den :o) Hvis det går an å si at en melodi er inspirerende, så er det nettopp det denne er for meg. 
I dag er jeg supernervøs, for i morgen skal jeg til legen for å ta ørtenogførti tester som forhåpentlig vil vise hva som feiler meg. Jeg gleder meg på en måte, men er faktisk direkte redd for hva de vil finne. Så redd at jeg gjerne kunne begynt å grine bare av tanken på det. Derfor prøver jeg å tenke at "det som skjer, det skjer", slik at jeg tar det som det kommer og ikke lar det psykiske gjøre meg i enda dårligere form.

Jeg sliter litt med å skrive om dagen. Er nok rett og slett litt tom. Tom fordi jeg er dårlig og derfor også blir deprimert. Men jeg skal prøve å holde dere oppdatert om hva som skjer videre.

Kanskje du vil hjelpe meg med å få litt inspirasjon til å skrive mer igjen? Kom med forslag til hva du vil ha mer om/av her på bloggen, kom med konstruktiv kritikk og gi meg et lite spark bak :) Kommentarer er uansett alltid veldig koselig! Kanskje du vil trykke på "liker" knappen øverst på siden, eller legge deg til som følger? Er gøy å se hvem det er som leser det jeg skriver i ny og ne :)

PS: Lykkemamma (Marlen) har en smart konkurranse gående på bloggen sin, som kan løfte rumpa vår ut av sofaen og rocke den litt rundt i stua. Sånt liker jeg :) Ta deg en titt her. Hun har også en kjempesøt nettbutikk, som dere også burde ta dere en tur innom.

4 kommentarer:

  1. Liker alle innleggene dine jeg :D er ikke rart man har perioder med skrivesperre, spesielt ikke når formen er elendig. håper de finner ut av noe i morgen som kan lett "kureres" :D lykke til! klem

    SvarSlett
  2. lykke til hos legen! Håper de finner noen svar på hva som er galt og hva de kan gjøre med det.

    Jeg skal forresten sikkert hilse fra lærerne på mdd, var i praksis på vår gamle skole i forrige uke ;) Hørte på hørelæretimer med mamma, johan og martina, pianotimer med haldor, musikkhistorie med arne og bjørn henning og var med på korøvelse med tom :-D
    Var veldig koselig å være tilbake igjen! Og ikke minst nostalgisk :) Tenk at det er 5 år siden vi var russ i år! Tida går så fort altså...

    SvarSlett
  3. Takk Monica :)

    Ingrid - Takk, og hvis du treffer på noen av de igjen må du gjerne hilse tilbake! Jeg skjemmes over hvordan jeg var på videregående, så jeg håper på å møte de i en annen setting senere en gang for å få vist dem hvem jeg egentlig er :)
    Ja - Tenk at det bare er fem år siden!!! På noen måter føles det som evigheter siden, med tanke på barna og alt annet som har skjedd i livet mitt, men på andre måter føles det som det var i går..

    SvarSlett
  4. Hehe, vi hadde vel alle våre "perioder" på vgs med litt emo-oppførsel ;-p Jeg treffer jo ihvertfall en av dem til stadighet (litt vanskelig å unngå å treffe mamma) så jeg kan jo hilse til henne fra deg ihvertfall ;) Også skal jeg faktisk være vikar for martina i en hørelæretime etter vinterferien, det blir jo spennende! En av elevene på den gruppa jeg skal ha er lillebroren til eivind mørk, og de ligner VELDIG på hverandre, så det blir litt morsomt ;) Jeg får prøve å la være å kalle ham eivind...

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!