mandag 21. februar 2011

Der satt'n!

Denne helgen var planen å slappe av det meste av tiden, bruke tid på familien min og ha et Sjarmtrollparty. Jeg fikk gjort litt av alt, men så mye avslapning ble det ikke gitt :)
I går satt Rasmus og jeg og pratet i sofaen, og jeg snudde meg rundt for å se til Magnussen min. Tror du ikke han satt oppreist for å leke med duploen? Flinke gutten min! På kort tid har han lært seg å åle seg framover og krabbe (litt ustødig enda vel å merke), begynt å forsøke å dra seg opp etter ting, og nå setter han seg tydeligvis opp også (med hjelp fra noe å klamre seg fast i). Det blir nok noen knall og fall i tiden fremover, og det har allerede begynt. Trinnet i stua vår har blitt testet flere ganger, og jeg tror nok Magnus er litt lei av den ekstra hindringen som er plassert så uelegant midt stua. As we speak har Magnus ålt/krabbet seg fram til tv-hylla vår der han oppdaget noen dvder og ligger herved og snakker med det ene coveret.
Jeg har lenge snakket om at jeg har lyst å få testet ut snowboardet mitt igjen, og på lørdag ble det faktisk noe av! Rasmus og jeg bestemte oss for å ta en tur i en bakke som ligger like i nærheten, og etter å ha lett en god stund etter brettet mitt uten hell, endte det med at jeg lånte hans gamle brett og vi tok med oss Oskar og kastet oss uti det :) Det ble mest kaving og snøbading for min del, men det ga mersmak, og nå har jeg fått både brettet, langrennski og slalomski i hus! Jeg ser været er fint i dag, så du skal ikke se bort ifra at det blir en liten tur i dag! Oskar fikk også prøve snowboard for første gang, og jeg tror nok ikke det blir siste gang! Uten heis ble det ganske så god trening og jeg kjenner fortsatt litt stølhet sitte i, men det skulle bare mangle etter et helt år med sofasliting :) Stølhet skal jeg i hvertfall IKKE klage på! Det er deilig å føle at man har brukt kroppen litt!
Forrige helg var det Milla som var ute på skitur, og der ble det både masse latter og gråt. Hun er så søt der hun går, for hun beveger bena som om hun ikke har annet enn sko på dem, løfter beina og tramper seg fram. Turen var bare en runde rundt huset vårt, men det var nok for både mor og datter. I går var hun sammen med bestemor og bestefar som gikk en laang tur i skogen, akte, spiste vafler og hun satt til og med på ryggen til en hest! Bedre kan det vel ikke bli!
Nå har Magnus krabbet seg helt bort til mammaen sin, og ser håpefullt opp på meg, og jeg kan ane en viss sur bleielukt. Det får bli mer blogging senere :) 
Ha en fin dag!

PS: Si fra hvis du ønsker å holde et litt spontant party. Denne uken får man et valgfritt SPA-produkt fra Perfect Home GRATIS i tillegg til alle de vanlige vertinnefordelene. Det er også siste uke med februartilbudene både hos Perfect Home og Sjarmtrollparty (se bloggshopen min for tilbudene). Hos Tupperware får alle gjestene et minidørslag ut denne uken!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!