fredag 18. februar 2011

Eksplosjon

En kamerat skrev til meg på facebook tidligere i dag; "Hei! Er du der?".
Jeg var ikke der, men kom snart etter. Da fikk jeg vite at det hadde vært en eksplosjon(!) i bygården hans i Oslo og at han forsøkte å komme i kontakt med en annen kompis av oss som for øyeblikket låner leiligheten. Jeg må innrømme at det gav meg en støkk, men jeg fant fort ut at begge selvfølgelig var på jobb.
I VG står det at eksplosjonen skjedde i en fyrverkeributikk, men sannheten er nok at det var i en sushirestaurant, som de forklarer i Dagbladet. Heldigvis gikk det fint med alle beboerne, og restauranten var under oppussing, så den var stengt og derfor folketom.

Det var forresten i denne bygården vi feiret nyttårsaften. Apropo eksplosjoner og fyrverkeri mener jeg... 

1 kommentar:

  1. Det var to gutter som skulle åpne godtebutikk der i morgen, derfor har de hatt en del å gjøre ang oppusning og de hadde ventet lenge på å bli ferdig og få skilt osv... de hadde bl.a. malt til klokken seks natt til fredag, og når dette skjedde var de å hentet varene sine!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!