mandag 7. februar 2011

En gladnyhet

Legen min har skjønt det! Han har nå snakket med en endokrinolog (hormonspesialist) som sa at det som feiler meg nå trolig ikke har med stoffskiftet å gjøre! "JAAA!" tenkte jeg når jeg hørte dette, endelig er det flere enn meg som mener det samme! Dermed skal jeg til en grundig undersøkelse på onsdag, og jeg kan nesten ikke vente! Jeg klarer allikevel ikke å hoppe opp og ned i stua av glede, både på grunn av min elendige form og fordi jeg selvfølgelig er redd for hva de vil finne, eller kanskje enda verre - hvis de ikke finner noe. Derfor sitter jeg her med en blandet følelse av glede og redsel, er det feil å bruke ordet skrekkblandet fryd om dette?
Jeg kommer snart tilbake med mer, men nå har jeg fått besøk av foreldrene mine, og skal kose meg med dem en stund mens Martin trener. Det unner jeg han veldig! Å komme seg litt bort fra sjukehuset og være litt sammen med kamerater uten meg tilstede :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!