torsdag 3. februar 2011

En utfordring

Fikk en aldri så liten utfordring av Monica. Så her er mine svar :o)

Ta opp nærmeste bok, og slå opp på side 18, og let frem linje 4 - hva står det der?
Linnea 
78060 Lykt m/stett h:45 cm 269,-
78070 Lykt m/stett h:35 cm 239,-
15010 Nøkkelskap 8x24x33 cm 449,-
Newport
59120 Bambuslykt h:38, d:36 cm 549,-
59130 Bambuslykt h:28, d:19 cm 399,-
Hæ? Hva mener du? Kvalifiserer ikke Perfect Home katalogen seg som en bok sier du??
Bortsett fra datamaskinen - hva hører du akkurat nå?
NRK Super - "Vi bor i et blått hus" "OG JEG ER EN BLÅ MUS!", susingen fra pelletsovnen, Magnus som dunker et lykketroll i gulvet og Milla som sier "Vondt i magen"
Når var du sist ute og hva gjorde du da?
I går var jeg hos legen, på kjempekoselig besøk hos Silje, hentet Milla i barnehagen, kjørte mamma til Ski og handlet.... Eller er ikke det kvalifisert som ute?
Sist jeg var uteute (som i på byen) var for et par uker siden i Oslo med kollegaer fra Spaceworld. Da smakte jeg sushi for første gang og vi tok oss noen øl sammen.
Hva har du på deg nå?
En svart singlet og en hvit (veldig) hullete bukse
Hva var den siste filmen du så?
Inception (for andre gang) sammen med Edvin og Line <3
Og ja, den var enda bedre andre gang.
Hva var det siste du så på TV?
En bjørn, en blå mus og masse andre rare skapninger..
Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet?
Det har jeg overveid mange ganger! Egentlig ville jeg studere ved Paul McCartney skolen i England etter videregående, og når det ikke ble noe av vurderte jeg å flytte til USA, men da dro plutselig Martin og jeg på visning og fant oss en leilighet sammen i stedet! Angrer ikke et sekund!
Jeg kunne godt tenke meg å ta ett år eller fler i utlandet når barna blir litt større, for å gjøre veldedighetsarbeid et sted det trengs.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!