lørdag 26. februar 2011

Kose-seg-hjemme-dag

Vi maste oss til å få sovet litt ekstra i morges, men til slutt fikk Milla nok og dro pappaen sin ut av senga. Hun gjorde først et forsøk på mammaen sin, men innså fort at det ikke nyttet. Snart hadde vi alle inntatt litt frokost, alle (barna) hadde fått nye bleier og litt klær og det var tid for å finne på noen lørdagssprell. Vanligvis ville vi nok tatt en tur ut, men i dag fristet det lite fordi sola hadde gjemt seg. Jeg tenkte så det knaket og fikk en genial idé. Hva med et hobbyverksted?
Det ble bare maling, men Milla og jeg satt og koste oss med dette en god stund før hun (og jeg) ble lei. Ble en del sutring på slutten, men nå har vi altså to nye kunstverk som skal få pynte opp veggen et sted i huset.

Hun har også brynet seg på et 48 brikkers(!) puslespill, og i skrivende stund står hun og spiser og pusler et annet. Vet ikke om jeg har sagt det tidligere, men hun er rett og slett rå når det kommer til pusling! Sorry, men litt må jeg få lov til å skryte også ;o)
Vi tok oss et bad og sutrenivået nådde maxnivået i form av et raserianfall (Milla altså, ikke meg). Faktisk er det ganske sjelden at hun fyrer seg opp slik som det, men i dag tror jeg ikke formen hennes er helt på plass, og er man sliten/trøtt/syk følger gjerne et litt dårligere humør med, noe jeg kan skrive under på. Redningen var at farmor Marit og onkel Oskar kom på besøk. Oskar har vært hos oss i noen timer, og snart går turen til foreldrene mine på middagsbesøk.
Treg som jeg er (i hodet altså) glemte jeg å si fra at jeg går på en diett... Jaja, jeg får sitte og lukte på det gode lammekjøttet dems og håpe svinestrimlene mine blir like gode. Skal ikke klage, for er sjeldent jeg tenker over hva jeg stapper i munnen, og jeg har nok strengt talt godt av det! Det er ikke alle som er så heldige å ha mat på bordet engang!
Nok pjatt for nå! 
Skal fortelle dere en morsom nyhet senere :)

PS: Liker du meg? Eller kanskje bloggen min? Trykk gjerne på tommeltotten øverst til høyre på siden. Da blir jeg så glad!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!