torsdag 17. mars 2011

2 barn + sliten mamma = ?

Gårsdagen startet tøft, men tok seg opp utover dagen. Det er slitsomt å våkne opp og innse at man er mer sliten enn før man la seg, og atpåtil måtte Martin avgårde på jobb og jeg skulle ha hovedansvaret for barna. Men jeg hadde bestemt meg for at vi ikke skulle ta bilen til barnehagen, så uansett hvor ødelagt jeg var så skulle jeg gå tur dit med vognen. Og jeg klarte det!
Kroppen skrek etter hvile hele turen, men jeg tror nok jeg hadde godt av det likevel. På veien hjem begynte dagen allerede å bli bedre, og jeg traff på en nabo som jeg har hatt lyst til å hilse på en god stund. Hun har en datter som er litt eldre enn Magnus som trolig er en kommende klassekamerat av han, så det var koselig å få sjansen til å hilse på. En helt nyyydelig liten jente forresten!
Dagen ble avsluttet med et veldig hyggelig teammøte med Tupperware, med masse skravling og litt sjokolade - just the way I like it!

Magnus sliter med både tenner og magen om dagen, så det er voldsomt mye sutring. For de som ikke har barn selv - er det en lyd som tærer på kreftene, så er det ditt eget barns gråt! Han smiler forøvrig mye, ofte også samtidig som han klager, så det er vanskelig å skille mellom oppmerksomhetssyke, vondter og prating.
I dag og i morgen er det planleggingsdager i barnehagen, så jeg har begge barna hjemme. Noen som har noen idéer om hva vi skal ta oss til? Fantasien er liksom ikke heelt der i dag.

OJ! Nå gikk nettopp Magnus over gulvet med lekekassen skjøvet foran seg - SUUPERSTOLT av seg selv! Er kanskje ikke lenge til han går uten støtte og det er veldig moro og spennende å følge med på utviklingen hans som går aalt for fort!

2 kommentarer:

  1. kor flink du e.
    Hva jobber du med ? eller jobbet?

    SvarSlett
  2. Takk!
    Jeg er i permisjon nå med minstemann, men jobber vanligvis som butikksjef :) Noen spesiell grunn til at du lurer?

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!