søndag 13. mars 2011

Aketur

Formen min går veldig opp og ned om dagen, men jeg velger å skyve den bort så godt jeg kan og fokusere på familien min i stedet.
I går tok vi oss en tur ut alle fire sammen med Live, Ellen Beate, Jesper, Kine og Rune.
Magnus sov i vognen det meste av tiden og vi lekte oss på en dumphuske og i en stor akebakke til tålmodigheten til Milla tok slutt.
Vi hadde det nok like moro vi "voksne" som de små, og det var deilig å være ute og nyte det fine været. Jeg er ikke som alle andre som er møkk lei av snøen, men kjenner at det er godt for psyken å se litt sol innimellom! Og jeg må innrømme at det blir deilig til våren og sommeren at barna kan boltre seg på verandaen uten å måtte ha på mengdesvis av klær.

Det gikk fort utfor bakken, og når man sto på toppen og så utover så det jammen ikke trygt ut. Men gøy var det! Jesper imponerte med sine klatreferdigheter og sitt energinivå. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å ake selv, men det ble til det likevel fordi Milla ikke klarte å komme seg opp bakken selv.

Etterpå kom Live og Jesper en tur til oss, og barna fikk lekt fra seg litt. Jeg fikk en stor bærepose full av klær til barna og siden jeg synes det er litt for dårlig at hun ikke får noe igjen for alt vi arver spurte jeg om hun ville velge seg noen produkter fra Perfect Home i gjengjeld. Det tok hun gjerne imot, så nå er to ting bestilt til henne :)

2 kommentarer:

  1. Forslag til tittel: Hva jeg ønsker for meg selv og familien de neste 20 årene.

    SvarSlett
  2. Høres da ut som dere har hatt en fin helg :)
    mange fine bilder :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!