mandag 28. mars 2011

Danse mot vår

Jeg har en hektisk uke foran meg, med blant annet to Sjarmtrollparty, ett Perfect Home party og fysioterapitime for Magnus. Derfor er det deilig at dagen i dag ikke har hatt så mye stressende innhold.
Jeg skal snart avgårde på mitt første FAU møte som jeg både gleder og gruer meg til. Jeg ønsket selv å være med, fordi jeg synes det er hyggelig å kunne bli kjent med foreldrene og personalet i barnehagen på en litt annen måte. Men jeg vet jo egentlig at jeg ikke burde ta på meg sånt på grunn av formen min. Uansett jeg gleder meg mest, og tror det blir mer planlegging og delegering av oppgaver enn arbeid på meg selv.

Jeg har en liten gutt som er veldig glad i å danse, og vil bare vise dere et lite glimt :)

Dette innlegget ble skrevet i solveggen på terrassen min! 
Takk for nytt batteri til pcen bruttern! 
ER det vår!

2 kommentarer:

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!