onsdag 30. mars 2011

En knirkefri kveld

Jeg har hatt en dritbra (er det lov å si?) kveld! Jeg kom nettopp inn døren (klokken er nå 22.49) og fra jeg dro i ettermiddag til nå har faktisk alt gått på skinner! Jeg kjørte riktig på første forsøk (nå snakker vi Hanne+bykjøring her igjen altså!), partyet gikk så knirkefritt som overhodet mulig, jeg møtte en haug med fremmede damer som jeg var helt på bølgelengde med og fikk levert varer til søte kusina mi (og kjørte riktig til henne og). Har jeg noengang nevnt at GPSen min og jeg har et elsk-hat forhold? I kveld var vi meeget gode venner!

Hvis dere vil lese mer om min ekstremt klønete bykjøring kan dere lese disse innleggene: Oslomas og Skjegget i postkassa.
Her i huset er det nå helt mørkt, unntatt på kontoret hvor jeg sitter og prøver å la trøttheten ta overhånd. Det er litt vrient det der, for selvom jeg har mest lyst til å skli inn under dyna så får jeg ofte ikke roet ned ordentlig hvis jeg legger meg med en gang jeg kommer hjem fra "jobb". Jeg må ha litt tid til å sortere tankene og roe kroppen og adrenalinet før jeg skal prøve å sove. Did that make any sense?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!