mandag 14. mars 2011

Frøken

Jeg tok nettopp en test om hvilket yrke jeg burde velge meg, og resultatet ble dette:

logo

Hvilken jobb bør du ha?


Lærer

Du er den perfekte lærer! Du er en god formidler

Den siste tiden har jeg tenkt mer og mer på om jeg skulle begynne med studier, men jeg klarer ikke å bestemme meg for hva. Enda godt jeg har god tid på meg, for Martin må jo bli ferdig som lærling før jeg eventuelt begynner med noe slikt.
Helst skulle jeg jo jobbet med musikk eller skriving, men det er litt tøffe yrker ser jeg for meg. I hvertfall er det mange om benet. Nå har jeg plutselig begynt å vurdere å bli barne- og ungdomsarbeider, så testen jeg tok var nok ikke helt på jordet. Har du noen erfaring med utdanning/voksenopplæring for det sistnevnte?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!