torsdag 10. mars 2011

Glede

Å leve
Å ha sjansen til å se barna mine hver dag
Å elske kjæresten min
Å ha foreldre som bryr seg
Å gjøre livet enklere for andre
Å føle seg verdsatt
Å være trygg
Å ha gode venner

Jeg har gått gjennom tunge stunder flere ganger i livet, og å ha noe å glede meg til har alltid vært det som har holdt meg oppe. Noen ganger trengte jeg et mål å se fram mot, om det så var en bursdag, en festival, en ferietur, en venninne som skulle komme på besøk eller å se ansiktsuttrykket til Martin når jeg overrasket han med en god middag.
Milla og Magnus gir meg noe å glede meg over hver eneste dag. Jeg har alltid ønsket meg barn, i form av en lillesøster eller lillebror (som jeg ønsket meg til jul hvert år til jeg var 18 år) og fra jeg var for ung til å få barn mentalt sett har jeg hatt lyst til å være mamma. Jeg kommer aldri til å angre på det valget jeg tok da vi bestemte oss for å bli foreldre.
Martin er en glede i seg selv. Humoren hans er fantastisk og jeg vet alltid at han er der for meg. Han er tryggheten min, kjærligheten min og eier hele hjertet mitt. Jeg gleder meg over alle stunder vi har sammen, og elsker å se han tulle rundt med barna og være den fantastiske pappaen som han er.

Glede er 
Magnus sine øyne som så håpefullt ser opp på meg for at jeg skal løfte han opp
Milla som kommer tassende fra rommet sitt til vårt om natten for å søke trygghet i armkroken vår
Martin som sier han elsker meg
Magnus sitt smil og Magnus sin latter
Milla som forteller at hun er bestevennen vår
Magnus som gjør alt for å få søsteren sin oppmerksomhet
Milla som sier "Magnussen min!"

Dette innlegget er et resultat av innlegget under, vil du også bidra?

3 kommentarer:

  1. Du er så flink til og skrive :)

    SvarSlett
  2. Tusentusen takk Silje! :)

    SvarSlett
  3. du er saa god vennen min <3 jeg gleder meg til aa ferie ett aars dag med dere snart. haaper vi faar masse tid sammen naar vi kommer hjem. savner dere enormt!!!! glad i deg <3 haaper du har det bra :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!