torsdag 24. mars 2011

Hjemmekos

Magnus og jeg koser oss hjemme, og jeg prøver å få gjort unna noe husarbeid som har ventet og ventet på meg i lange tider. Jeg tenkte jeg skulle henge litt klesvask ute til tørk (sa jeg ikke at det er vår?), få vasket noen gulv, så får vi se hva kroppen min sier etter det.
I kveld står et Perfect Home party på planen. Denne gangen er det mamma som er vertinne, men for de som tror jeg er mindre nervøs av den grunn - dere tar feil. Er jeg hos ukjente mennesker er det ikke noe problem å ta styringen, avbryte skravlingen og demonstrere produktene på en ordentlig måte. Hos venninner, familie og andre bekjente er dette veldig vanskelig da jeg har en tendens til å bli med på praten og samtidig begynne å surre under demonstreringen. Men i disse tilfellene får jeg i hvertfall en kveld sammen med vennene mine :)
Nå må jeg ta klesvasken før luringen bestemmer seg for at det er på tide å stå opp igjen!
Ha en fin dag i sola!

1 kommentar:

  1. Deilig med husvask. Det står på plane her hjemme i dag også, men kan ikke si det frister noe særlig!
    Kos deg på party :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!