fredag 11. mars 2011

Innbruddstyv eller gjenferd?

Jeg trenger å skyve tankene vekk, og derfor sitter jeg nå og ser på Nytt på nytt. Jeg har pc-en på fanget og gikk gjennom en del bilder da jeg plutselig kom over dette.
Jeg sto i døren til Milla da jeg plutselig skimtet noe i speilbildet på mikroen vår. Klarer du å se hva det er?
Det knøt seg i hele magen, og jeg var på nippet til å skrike...
Men jeg mener jo at det meste har en logisk forklaring, og der hadde jeg rett denne gangen i hvertfall.


5 kommentarer:

  1. Der lurte du både meg og Christopher! Hehe

    SvarSlett
  2. Kan du tenke deg min reaksjon da? ;)

    SvarSlett
  3. HAHa litt ekkelt!!:)

    SvarSlett
  4. haha du lurte meg der =)

    SvarSlett
  5. Festlig at dere blir lurt, jeg ble livredd! Bokstavelig talt!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!