tirsdag 15. mars 2011

Min dag i bilder


10 kommentarer:

  1. Vakkert, er så fint når solen kommer og skinner over snøen :)

    SvarSlett
  2. Takk :) Er veldig enig! Synd jeg glemte kameraet mitt hjemme i dag, mobilbilder blir liksom ikke helt det samme.. Men men, bilder ble det!

    SvarSlett
  3. Masse fine bilder av dagen din :)
    Kjempe fin ny (hedder)også!:)
    Har du fått vært noe mer hos legen din ?

    SvarSlett
  4. Tusen takk! Har vært hos legen flere ganger ja, men dessverre/heldigvis (alt ettersom) har de ikke funnet ut noe mer enda. Går mot slutten av utredningen nå..

    SvarSlett
  5. PS: Takk for at du spør ;)

    SvarSlett
  6. Bra de ikke finner noe som er galt da! :)
    Du skrev at du hadde vont i magen, hvor og hvordan?

    Jeg har vont i magen, den er så øm.Vært hos legen med den før men må inn igjen.fikk ikke time før om 2 uker.

    SvarSlett
  7. Det er ikke i magen hovedproblemet sitter tror jeg, føles mest som at det er noe hormonelt/cellulært som ødelegger meg. Føles på en måte som jeg brytes ned innenfra, og at det derfor fører til ulike symptomer.
    Slitsomt med øm mage da! Tok dere noen tester sist?

    SvarSlett
  8. Ja de tok blod prøver.
    Var mye hos legen for at jeg fant kuler i halsen.
    Var på Ul og tok masse prøver for det.
    Var LIVREDD det var kreft.men det var det ikke.
    Fødte en gutt sommeren 2010 og magen min har vært vond siden da påenmåte.
    men ikke hele tiden liksom.
    Ble den være så skulle jeg komme inn til nye prøver så da blir det nye prøver tenker jeg.
    den er vont men det er ikke mage knip liksom.

    Huff hanne, det kan ikke være godt og ha det sånn :( håper de finner ut av noe slik at både du og jeg kan ha det litt bedre.
    :)

    SvarSlett
  9. Åh, hvilken dato er sønnen din født? Magnus ble født 11.juli :) Kan det være livmoren din som er øm eller?
    JA, det gjør jeg og! Lykke til!

    SvarSlett
  10. Ser ut som du har hatt en fin dag :)

    Ønsker deg god helg.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!