onsdag 23. mars 2011

Natur

Som dere kanskje har skjønt så er jeg veldig glad i å ta bilder av barna mine. Men jeg har også en tendens til å finne andre motiver ute, spesielt når det passer seg som dårligst - for eksempel når jeg sitter bak rattet eller de gangene jeg har klart å forlate huset uten kameraet mitt. Her kan dere se litt av utvalget jeg har på harddisken min, fra de gangene jeg har vært flink til å huske på kameraet, eller de gangene jeg til nød har brukt mobilkameraet, fordi det var noe jeg bare måtte ha et bilde av.
 Naturen er noe jeg daglig forundres over. Den er vakker, men likevel brutal. Den forrandres kontinuerlig, men er allikevel så lik seg selv. Årstidene kommer og går, og naturen bestemmer når det er på tide å ta på varmt tøy og når vi skal få sitte og kose oss utendørs med lyden av måkeskrik over oss.

 Naturen er 
Overveldende
Uovervinnelig
Voldsom
Naturen overrasker. Naturen gleder. 
Naturen sjokkerer. Naturen varmer. Naturen lurer.
Naturen bestemmer.
Natur er
Deg
Meg 
Alt
Dette innlegget er nok et resultat av "Gi meg en overskrift" som jeg skrev en tid tilbake. 
Kom gjerne med et bidrag du og! :)

2 kommentarer:

  1. Så mange flotte bilder, Hannemor :) Klem

    SvarSlett
  2. Så utrolig flink du er til å ta bilder :-D

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!