fredag 18. mars 2011

Nær døden opplevelse

I går kveld hadde jeg besøk av noen gode venninner for hudpleie-/sminkekveld for Mary Kay som kusinen min driver med. Jeg har vurdert å begynne med det selv, er det noe dere ville vært interessert i å være vertinner for? Jada, jeg vet at jeg driver med litt mye på en gang... Men det er jo så gøy!
Anyways... Kvelden var kjempekoselig, selvom det var litt mørkt i stua vår for sminking. Da jeg bestemte meg for å flytte en lampe fikk jeg en nær døden opplevelse av stikkontakten. Jeg spratt bakover og hylte uten at jeg innså det før etterpå. Det stakk helt opp i brystet mitt, og jeg turde nesten ikke ta i ledningene etterpå. Prikkingen og tapet av følelse i armen forsvant i løpet av kvelden. Takk og lov for at det var meg det skjedde med! Herved har alle stikkontakter blitt pakket inn i ordentlige "pakninger" av Martin, da det sikkert kunne gått langt verre hvis det hadde skjedd med en av barna.
Nå skal vi avgårde til en venninne fra barselgruppen som også har begge barna sine hjemme i dag. Hennes to små søte er like gamle som mine og av samme kjønn, og i tillegg er de naboer med foreldrene mine, så det blir nok noen gode venner der etterhvert :)

3 kommentarer:

  1. oi så skummelt!!! du burde ta en legesjekk pga det. Når man får støt kan hjertet komme i urytme,noe som ikke er helt bra. Kos dere i dag!

    PS: Hva er planene for kvelden?? :)

    SvarSlett
  2. Det verste er at jeg har følt meg bra etter støtet! SKIKKELIG bra! BANKIBORDETBANKIBORDET! Jeg tør nesten ikke si det engang...

    SvarSlett
  3. PS: Vet ikke... Hvilken dag er det? Fredag? Har ingen planer tror jeg, unntatt at jeg får en varelevering :) dua?

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!