mandag 21. mars 2011

Skjønnhetssøvn etterlyses

Etter en koselig kveld med gode venner bestemte vi oss for å gå til sengs halvveis i en film, fordi vi alle var stuptrøtte etter hver vår intense (men hyggelige) helg. Monica og Teo har inntatt kjellerstua for en ukes tid, så vi to blir selvfølgelig stående i trappa og skravle når hun skulle legge seg. Så går jeg på badet, sjekker at barna har det fint og kryper inn under dyna.
Men gjett hva? Jeg får som vanlig ikke sove...
Jeg har ikke fått meg mer enn 8 timers usammenhengende søvn totalt på to netter (min egen skyld - ikke barnas), men allikevel ligger jeg der og stirrer ut i mørket og tenker. Hvorfor skal det være så vanskelig å sovne når man har lyst til det? Jeg må vel bare hive meg uti det og prøve igjen.
God natt!
PS: Har jeg fortalt om den gangen vi fant Milla sovende inni putevaret sitt?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!