onsdag 9. mars 2011

Slabbedask

Da var enda en dag forduftet, og denne har vært omtrent ti hakk roligere enn gårsdagen. Jeg fikk lov til å sove til halv ti!! Snille mannen min <3 Sofaen har blitt enda litt mer slitt og det føles som jeg ikke har gjort noenting. Magnus har vært en liten håndfull, sikkert på grunn av han nyankomne tann som jeg er så veldig stolt av. Martin har gjort ferdig vinduet i trappegangen vår (fiiint! kommer tilbake med bilder). Jeg hentet en sliten Milla i barnehagen, og siden hun var så varm etter å ha nektet å ta av seg ytterste laget med klær i barnehagen fikk hun seg et bad med en gang vi kom hjem. Adele og Christopher var på besøk for første gang, og jeg håper ikke det blir siste :) Vi har skravlet, sett pinlige tv-program og The Mentalist opptak.
Dette ble veldig oppsummerende merker jeg, men nå er jeg trøtt og Martin ligger og sover ved siden av meg, så jeg skal prøve å få oss begge i seng.

Jeg prøver å spørre en gang til jeg, siden jeg fikk så liten respons på dette sist - hva har dere lyst til å lese om her? Hadde vært hyggelig med litt input, så jeg vet hva jeg skal fokusere mest på. Hverdagen? Filmer? Nyheter? Musikk? Jeg interesserer meg for så mye, så det blir fort litt av hvert, men hva er mest interessant å lese om?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!