søndag 6. mars 2011

Sleep tight

Jeg hadde tenkt at dette skulle være et vanlig innlegg, og begynte å skrive en linje på norsk, men så fikk jeg plutselig for meg at jeg skulle skrive på engelsk i stedet. Før jeg visste ordet av det hadde jeg skrevet et dikt (eller kanskje det blir en sangtekst?) og dette er resultatet.
PS: Ikke døm meg hvis det er gramatisk feil, da jeg skrev det på alt for kort tid til å tenke på slikt. Får renskrive det senere.

When I sleep at night
I hear a baby cry
I struggle waking up
But I have to try

Then I realise
I'm not asleap
It's my baby boy
And he's waiting for me

I push my self
so I won't let him down
rise out of bed
and hold him tight

I love him so
but it's so late
I want to sleep
but I have to wait

He comes first
but it's so hard
standing there in the dark

I want to sleep
but I have to wait
I love him so
but it's so late

Do you have those nights
that you just can't sleep
you only think
about the way he breath

You watch him there
in his crib
the way he lies
what's in his dreams

You want to sleep
but it's so hard
what if you miss the most important part

Then he wakes
and you think "oh no!"
you shouldn't have touched him on his nose

He falls asleap
and yet again
your lying there in your bed

Now you feel
like it's time for you
to do like him
sleep tight my friend

Fortell meg gjerne hva du synes :)

2 kommentarer:

  1. Så fin blogg du har Hanne!
    Nå har jeg sittet og sett på blogg etter blogg, den ene mer tragisk enn andre.
    Blir glad da jeg endelig finner en som er intresang!!
    men din blogg skal jeg lagre, slik at jeg kan lese mer av den :)!!!!!!=)

    S%R

    SvarSlett
  2. Åh! Det var jo verdens hyggeligste kommentar å få da! Tusen hjertelig takk! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!