lørdag 12. mars 2011

Ting jeg ikke liker

Touch
Dårlige tv-programmer/filmer
Nattevåking
Neglebiting (spesielt min egen)
Sport
Rot
Rasisme/annen diskriminering
Sykdom
Tregt internett
Sinte mennesker
Naturkatastrofer
Nedlatenhet
Lutefisk
Krig og krangling
Rødvin
Gå på langrenn
Overdrivelser
Ulykker
Tørre julekaker
Kostbare uhell/oppdagelser
Dette var et langt vanskeligere innlegg å skrive enn det om ting jeg liker, da jeg ikke vil rakke ned på personer ved å nevne kjendiser jeg ikke liker eller lignende. Har man ikke noe positivt å si om noen, er det bedre å holde tankene sine for seg selv. Innlegget er enda et resultat av forslagene dere har gitt meg om overskrifter.

2 kommentarer:

  1. Hehe, tregt internett er veldig irriterende ja ;-p Rart å tenkte på at da vi fikk internett da jeg var ca 10 år gammel eller noe så gikk det jo kjeeempetreigt i forhold til nå, tok gjerne flere minutter å laste inn en side... Mens nå blir jeg kjempeutålmodig om det tar mer enn 5 sekunder.

    Liker du ikke rødvin altså? Det var litt overraskende. Får du vondt i hodet av det, eller er det bare smaken du ikke liker?

    Er forresten veldig fornøyd med at jeg klarte å inspirere til to innlegg ;)

    SvarSlett
  2. Mhm! Enig :)
    Rødvin er et kapittel for seg selv.. Neida.. Har bare aldri likt smaken, og i tillegg blir jeg kanonfull hvis jeg drikker vin (ett glass holder)! Kanskje fordi jeg heller det ned for å "bli ferdig med deg" også har vertinnen/verten en tendens til å se at glasset er tomt for å så fylle det opp igjen :)
    For øyeblikket har jeg alkoholintoleranse, så nå må jeg bare holde meg unna alt :S

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!