fredag 11. mars 2011

Ting jeg liker

Sjokolade
Mennesker med selvironi
Sol
Dialekter
Grimaser
Potetgull
Gaver
Tv
Fellesskap
Latter
Rå champignon
 Musikk
Lilla
Bilder
Torden
Mat
Falske blomster
Gjøremål
Spille
Synge
Jobbe
Bade
Spise
Danse
Sortere
Stå på snowboard
Le
Sove
Reise
Skrive
Ta bilder
Kjøre slalom
Leke
Overraske andre
Kjente personer
John Mayer
Ellen DeGeneres
Gerard Butler
Brad Pitt
Hilary Swank
Andy Sandberg
...

Sære navn
Bernt Berntsen
Odd Balle
Thorbjørg
Gunnleif
Laksekjønn
Ballefant
...

Filmer
PS I love you
Law Abiding Citizen
Million Dollar Baby
Inception
My Sister's Keeper
Pay it forward
...
Og selvfølgelig
Barna mine
Mannen min
Familien min
Vennene mine 


Dette innlegget ble laget på oppfordring av Ingrid etter innlegget som handlet om å gi meg en overskrift. Med fare for at det blir litt for kjedelig med masse oppramsing har jeg valgt å ikke gjøre det alt for langt, selvom det selvfølgelig er masse ting jeg liker som jeg ikke har fått med her. Kom gjerne med flere innspill om hva jeg skal skrive om, jeg synes det er supermoro at dere blir med på dette :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!