lørdag 19. mars 2011

Two nights

Nå har jeg hatt to kjempebra, men helt forskjellige kvelder på rad. I går fant vi plutselig ut at vi skulle invitere noen venner på sammenkomst hos oss. Først virket det som det bare ble Øyvind, Martin og Meg, men der tok vi skikkelig feil. Heldigvis! Nå høres det veldig ut som at jeg ikke trives i deres selskap, men når man inviterer masse folk og ender opp med å bli tre stykker har man en tendens til å bli litt skuffet.

Men uansett... I løpet av kvelden tittet mange kjente og ukjente fjes inn døra, noen for å bli hos oss og noen for å dra videre til nye eventyr. Musikken var trolig på et plagsomt høyt nivå for naboene våre, en del glass gikk i gulvet og delte seg i en million biter, og det var stor dialektskravling blant gutta. Med andre ord, en utrolig bra kveld med voldsomt mye latter, fjas og dansing.
I kveld har lydnivået vært på et litt annet nivå, da Silje og jeg har hatt en skikkelig slappe-av-kveld. Vi har faktisk ikke gjort annet enn å spise popcorn, drikke vann og skravle, men det har vært utrolig koselig og ikke minst avslappende. Vi har til og med planlagt en liten utflukt utenom det vanlige! Den får dere kanskje høre mer om siden. 
Akkurat nå skal jeg gjøre noe jeg har lengtet etter lenge.. 
SOVE! Guddnait!

1 kommentar:

  1. Åhh, høres ut som ei perfekt helg! Kjekt å invitere til festivas, berre det kjeme folk :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!