onsdag 13. april 2011

Der ja!

Der var endelig gnisten tilbake, og jeg er klar for å møte hverdagen igjen. Hva var det som gjorde det?
Når jeg skrev denne nye siden i går, kjente jeg at humøret kom tilbake igjen (bilder kommer senere, av en eller annen grunn fungerer det ikke nå). Det var deilig å fokusere på det positive og prøve å tenke tilbake på gamledager (det jeg husker av det i hvertfall). I dag er det også sol og fuglekvitter utenfor vinduene mine, og det har nok en viss effekt det også. At jeg har sittet og sortert varer fra Perfect Home gir meg også nytt pågangsmot. Jeg gleder meg faktisk over ting igjen! Det er noe de fleste tar for gitt, men jeg synes det er utrolig deilig!
Fordi jeg har energi har jeg store tanker om å benytte meg fullt ut av den. Noen kan vel tenke som så at jeg bør spare på den, slik at det er enda mer der i morgen, men slik fungerer ikke kroppen min om dagen. Har jeg mye energi en dag og tar det med ro, kan jeg våkne dagen etter og allikevel være helt kake (åh, nå fikk jeg lyst på det og!). Derfor skal jeg se hvor mye jeg rekker i løpet av en dag, eller noen timer, avhengig av hvor lenge dette varer :)
Ønsker deg og dine en strålende dag!
Have fun and enjoy life!
Oppdatering: Nå er også bildene på plass.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!