lørdag 2. april 2011

Gullkorn

I går fortalte jeg at jeg hadde gjort et kupp på butikken, og jeg tenkte jeg skulle fortelle dere om oppdagelsen min. Om det var et kupp kan man kanskje diskutere, men jeg har i hvertfall funnet noe nytt og spennende.
Er du en av de litt sære som liker å knaske på de upoppede maiskornene som ligger igjen i bunnen av popcornbollen? Her er snacksen for deg. Disse maiskornene er større, lettere å tygge, men smaker akkurat det samme. Jeg synes at de burde bytte navn fra Gigantmais til Gullkorn (potetgull/maiskorn - dere skjønner kanskje tegninga?).
Prøv den og fortell meg hva du synes da vel!

PS: Det sto på E24 i går at mange reklamerer for produkter på bloggene sine og ikke opplyser til leserne at de får betalt for det, men jeg kan forsikre dere om at jeg ikke tjener et rødt øre på denne bloggen. Det jeg anbefaler er bare ting jeg liker, og jeg lover å si fra hvis det skulle forandre seg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!