onsdag 13. april 2011

Kalle klovn

Selvfølgelig er dette mye mer interessant for meg enn for dere, men jeg forteller og viser dere det likevel. Magnus er så glad i å danse, og jeg synes det er rimelig festlig at bare i løpet av en kort reklamesnutt på tv er han i gang. For en ukes tid siden (eller er det to?) fikk vi besøk av Hilde og Edle Marie. De hadde med seg god lunsj til oss, og etter at vi hadde spist fikk de to små kose seg med lek og musikk. Det er alltid gøy å se hvor godt Magnus trives med andre små barn rundt seg. Her får dere se en liten snutt:
video
Det var ikke dumt av meg å la være å spare på energien min tidligere i dag, for etter et par timers tid hadde den forduftet uten at jeg hadde rukket å gjøre så mye likevel. Jeg fikk i hvertfall tatt litt klesvask og bittelitt annet husarbeid, og "restene" ble brukt på Magnus og henting av Milla. Humøret er derimot fortsatt på plass, og slik har jeg planer om å fortsette!
Ha en fortsatt fin kveld!

1 kommentar:

  1. Så søt da! :)

    Jeg har skrevet et innlegg om utdannelsen min... Håper det er til hjelp! :) Spør hvis du lurer på noe... :D

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!