lørdag 16. april 2011

Og vinneren er....

Jeg har hatt en loddtrekning gående på facebook mellom alle som meldte seg som vertinner for et homeparty. Trekningen skulle egentlig bli gjennomført for noen dager siden, men i mangel på overskudd og tid har den blitt utsatt til i dag. Beklager ventetiden, men nå kommer resultatet!
Jeg gjorde trekningen på en skikkelig gammeldags måte, ved å skrive alle navnene på lapper...
 
...som jeg krølte sammen og la oppi en lue (i mangel av en hatt)...
...og holdt hånden min over øynene, til jeg grep fatt i denne...
GRATULERER
TIL 
ADELE BILLING
DU ER DEN HELDIGE VINNER AV EN HERB CHOPPER FRA TUPPERWARE!!
Tusen takk for deltakelsen til alle som meldte seg på! Jeg gleder meg til å komme på party til dere :) 
Har dere lyst til at jeg skal lage en ny konkurranse/loddtrekning snart? Noen forslag til hva den skal gå ut på?


2 kommentarer:

  1. Wiii, nå ble jeg glad :) tusen takk Hanne for at du trakk meg ;)

    SvarSlett
  2. Hihi :) Så bra! Den er helt genial, så jeg håper du får masse glede av den!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!